2009-12-11
 20:41:18

Dagen hittills, typ^^

Idag vaknade jag vid 14.00-tiden för en gång skull ^^ Då gick jag upp och tog en cigg, medan älskling låg och sov vidare :) Sedan gick jag tillbaka och lade mig bredvid honom och bara vilade lite. Hade egentligen tänkt dra till skolan vid 16.00 för att hämta ett par skolböcker för att plugga lite under helgen. Men det visade sig att jag inte behövde det^^

Älskling drog hem vid ca halv fem, och då satte jag mig framför datorn och pumpade lite musik.
Nu är Annelie här och vi gör ingenting, men det skiter jag i för det var länge sen vi kunde göra något(bara vi två) ^^ men snart lär vi väl hitta på något, för det brukar vi alltid göra, till slut ^^


Halloweenfest förra året, ser ni vad vi är? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: