2009-12-07
 19:37:09

Dagen hittills, typ ^^

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer än att idag har jag gått i skolan. Flummat runt lite som vanligt. Sista lektionen var ju inte direkt viktig att gå på. Men skolk är ju inget man egentligen siktar på ^^

Annelie kom till skolan under sista halvtimmen, så jag var lite med henne, Robert och Arshia :) Efter skolan drog jag och Robert till Hagby Återvinningscentral för att se om man kanske kunde hitta något till vårat projektarbete. Vilket vi inte gjorde, så vi drog till en miljöcentral vid mig, där hittade vi massor :)

När jag kom hem satte jag mig framför datorn och fick lust att lyssna på gamla godingar. Så jag skapade en ny spellista med Guitar Hero 2 låtar. Fan, jag är helt kääär i låtarna på GH 2 ^^ hihi


Nu ska jag lyssna lite till och sedan får jag se vad jag gör efter ;)


Älsklingen
PUBLICERAT: 2009-12-07, 22:37:22

Kanske prata lite med mig :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: