2009-12-03
 23:43:17

En anledning till min dåliga uppdatering!

Usch, jag märker verkligen hur dåligt jag uppdaterar nu för tiden. Har mycket i skolan och på fritiden. Dessutom så hände det en liten tråkig händelse i Tisdagskväll/natt under NT-festen, som jag har nämnt. Tänker dock inte gå in mer på det. Men händelsen har gjort att jag har varit lite disorienterad dessa dagar.



Men fick dock två väldigt efterlängtade samtal idag! Otroligt skönt att få dom. Har gått runt och tänkt på när jag skulle få samtalen.

Dessa två dagar har jag varit omgiven av en massa polare som har ställt frågor till mig som rör det som hände i Tisdags. Men! De har ställt dom på ett bra sätt som gjort att jag inte tagit illa upp osv. Sen har dem även tröstat mig och visat förståelse för vad som har hänt. Vissa har även fått mig att inte tänka på det som hände alls!
Men det var en väldigt traumatisk upplevelse, må jag säga. Händelsen spelas om och om igen i mitt huvud. Men snart lär jag kunna släppa det. Förhoppningsvis redan imorrn-kväll. Då ett möte med en väldigt speciell vän sker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: