2009-12-09
 20:18:49

En liten sammanfattning av dagen, ungefär

Nu har man nästan precis kommit hem :) Har köpt lite julklappar osv. Skönt att jag äntligen har börjat komma igång med julklappshandlandet och att jag är ute i god tid osv. Då slipper man ju den extrema julhysterin som brukar komma igång lite senare denna månaden ^^

Idag hade jag en mittkursavstämning i Projektarbetet, alltså en slags redovisning för vad jag och min grupp hittills har åstadkommit och vad vi tänker göra i fortsättningen med projektet osv.
Det gick faktiskt mycket bättre än jag först trodde. Det var även så att jag märkte hur pass bra jag verkligen trivs att stå och prata inför en stor folkmängd :) hihi ^^

Btw, Idag hade jag min första träning med Skollaget i Innebandy och fyfan vad skönt och kul det var att träna igen :) Det enda lite småtråkiga var att jag fick betala en avgift på 50kr för att kunna vara medlem i laget, men men det gör absolut ingenting! Jag har nämligen saknat min kära innebandy. Snart (efter jul någon gång) blir det att köpa ett gymkort och kanske även börja kolla runt på lite olika Innebandyklubbar.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik, ska snart hoppa in i duschen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: