2009-12-21
 03:36:34

Hur har min helg spenderats? ^^

Nu är det såhär va, att jag har varit så sliten hela veckan (troligtvis pga vaccinet). Men jag har faktiskt sovit bort hela helgen. Fan vad skönt det var. För jag har inte haft ett skit att göra under hela helgen. Varken planer eller något annat t.ex plugg att göra. Så jag har tagit det lugnt. Ibland behöver man sådana helger också. Men för att göra det krävs det att man inte har några planer alls. Inget man behöver känna stress eller press för. Därför har jag inte uppdaterat ett skit. Och jag har faktiskt inte känt behov av det heller :) Men denna vecka kommer jag igång igen :)

Dock kommer det nog vara lite stressigt denna veckan, med tanken på att det är jul på torsdag(?) Så det lär bli lite julfixande osv. Hihi!

Nu ska jag sova! Godnatt :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: