2009-12-14
 22:30:49

Snart sängdags?


Nej, snart ska jag gå och lägga mig. Det känns som om jag är tvungen att göra det snart. Detta är ingen självömkan, men jag är faktiskt lite rädd för vilka biverkningarna kommer vara. Jag kanske rent utav ångrar att jag tog vaccinet. Speciellt när man stod och pratade lite med sin älskade efteråt.



Efter vaccinet gick jag ut och tog en cigg sedan gick jag in på min lektion. Jag var helt skakis asså. Helt sjukt. Robert och Tobbe som sitter vid mitt bord försäkrade mig om att det inte kommer att hända något och att jag borde vara lugn. Sen fick dom mig på andra tankar genom att typ skjuta en liten rund rosa sak mellan varandra. Vi satt även och skämtade om olika saker. Då tänkte jag inte på det lika mycket.



Men mina ögon är otroligt vattniga och rinniga och det känns som om en förkylning är på väg som sagt. Men vem vet? Är det inbillning eller är det verkligen så? Jag vet inte vad jag ska tro, det får jag väl se imorrn när jag vaknar. Men med största sannolikhet är jag nog hemma imorrn. Det känns iaf som om jag kommer att vara det. För känner jag som jag gör nu, så kommer jag inte orka vara i skolan från 08.20-16.00...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: