2009-12-16
 08:55:55

Vaknat upp på fel sida av sängen?

Nej, skulle inte tro det, va! :)

För första gången i mitt liv hinner jag med ett blogginlägg innan skolan ^^ Jag vet faktiskt inte om jag har sovit inatt eller om jag har varit vaken. Hehe. Har detta hänt er någon gång? Hur som haver, så ska jag åka med bussen här ifrån ca 09.35, vilket betyder att jag är i skolan ungefär 10.00-10.10. Men jag behöver verkligen inte stressa ett skit. Det är hur underbart som helst! Dessutom har jag bara två lektioner idag, sedan bär det av hemmåt igen. Riktigt skön dag, om jag får säga det själv!

Sitter här påklädd och grejer, med en kopp kaffe latte med lite choklad i, min specialitet - med andra ord! :) Funderar på om jag ska börja med en "Dagens Oufit", men det skulle ju då innebära att gå upp lite tidigare för min del! Haha! Känner jag mig rätt skulle det aldrig fungera ;)

Nej, nu ska jag väl kolla på en liten serie som jag har på datorn.
Hejs Svejs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: