2009-11-09
 01:42:34

Alltid du och jag!

Har inte lagt mig ännu. Vet inte varför men så blev det. Tänkte bara slänga in en bild jag hittade nyss, som är tagen för ett bra tag sen. Ungefär precis när jag och älskling blev ihop. Vilket är ca 7 månader sen :)



Jag älskar den här killen av hela min kropp, hela min själ och hela mitt hjärta. Skulle kunna göra allt för honom. Dö för honom, om det skulle innebära att han fick leva. Du och jag har hållit ihop i vått och torrt. Och det finns inte ett enda tvivel på mina känslor för dig! Jag kommer alltid att finnas här hur jobbigt vi/du än har det. Jag kommer finnas vid din sida som tröst, ja - allt!
Egentligen finns inga ord som beskriver
hur stark min kärlek till dig är mer än:
Jag älskar dig, och jag kommer alltid att göra det!

Godnatt nu! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: