2009-11-20
 14:21:45

Dagen hittills..! ^^

Denna dag har faktikst varit bra. Inte så jobbig som jag först trodde. Hade egentligen prov i morse, men eftersom jag drog till doktorn så ska jag göra provet på Torsdag istället :)

Jag åt även lunch med Martin idag, för omväxlings skull. Det var jättetrevligt, vi snackade om en massa saker och vi umgicks även på lunchrasten.

Nu sitter jag på lektionen Persondatorer och vi fick precis tillbaka provet. Jag fick tyvärr IG. Maxpoängen var 108, G var 64, VG 81 och MVG 97 poäng... Så jag får göra omprov, yey.... *host*
Men men, jag kommer minst få G på omprovet så, tråkiga var att våran lärare Robert (ökänd här i bloggen) var inte helt klar med vad man skulle plugga på. Han sa att man skulle plugga på två häften, men det var frågor från en massa olika ställen, som var "allmänbildning", som han sa det. Visst, det kanske är allmänbildning om man går på en data-teknik-linje, men inte för oss som ursprungligen har gått på Samhäll... MISS, återigen från hans sida!
Annelies prov hade han missat totalt och fipplat bort, nu har han 3 lärare och mig och Annelie efter sig som ständigt kommer att fråga honom om han har hittat hennes prov. MISS IGEN!

Jag och Annelie kommer troligtvis att dra ut till Paddy's. Det känns ändå som en bättre idé, även fast det skulle vara kul att dra till Saxo och träffa Martin, som jag knappt gör längre. Vet inte om jag orkar det bara ^^ Så vi får se när vi väl har kommit hem till Annelie, vad man orkar och sånt. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: