2009-11-02
 00:19:24

Du har inget att be om ursäkt för!

Jag läste för ett tag sen detta:

"Frida, MIN bästa vän som jag utsatte allt för, har trots att JAG var en idiot, förlåtit mig.
Efter allt jag gjort och utsatt henne för! Förut fick hon massa skit tack vare mig PGA saker som var MITT fel! Men hon är forfarande vid min sida!
Jag tackar fan gud för det! Frida är en vän som ALLA vill ha.
Men i alla fall hon har som sagt förlåtit mig, MEN det har inte min familj gjort..."


Som min bästa vän har skrivit. Jag fick tårar i ögonen. Både glädjetårar och tårar av sorg. Jag har en aning om vad du går igenom just nu. Och jag tycker verkligen att det är synd att du ska behöva gå igenom detta igen. Dock så kunde jag inget göra den kvällen. Jag visste ju inte vart du var. Dessutom hade jag redan gått ut, och var inte alls säker på om man kunde gå in igen. Jag vill bara säga att jag inte har varit sur på dig. Inte det minsta. Så därför har jag egentligen inget att förlåta dig för. För du har inget gjort! :)

Jag står vid din sida, och kommer ALLTID att göra det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: