2009-11-03
 00:35:27

En helt okej dag, trots allt

Idag har det varit en rätt chill dag. Två lektioner var allt jag hade i skolan. Därefter gick man omkring i skolan med Annelie i väntan på att älskling skulle sluta.



Efter det drog jag och älskling hem till honom. Där vi låg och myste i sängen. Efter ett tag somnade vi båda två. Sen kom mamma och hämtade mig, runt 5 tiden. När jag sen kom hem däckade jag i sängen. Sov till middagen. Vi åt Thaimat. SÅ OTROLIGT GOTT!



Efter det har jag bara legat i sängen helt utslagen. Nu sitter man begravd i skolarbete. Har två stora prov denna vecka. Men det största provet är nu på Onsdag. Får jag inte G på det, aah, då får jagg IG i kursen...
Det känns kul att ha den pressen på sig... :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: