2009-11-19
 00:33:34

Hela dagen, ett lyckopiller!

Imorse fick jag ett samtal som gjorde mig riktigt glad! Jag fick nämligen ett samtal från ett ställe i stan. Tjejen i andra änden av samtalet sa att jag skulle plåtas! Och då blev jag väldigt väldigt väldigt glad, eftersom jag har velat gå på en plåtning i evigheter! Har dock inte gjort det med tanken på att det lär kosta en förmögenhet! Men nu ska jag det. Mer info om när och var kommer nog lite närmare den dagen! :)

Önska mig lycka till! :)

Dessutom fick jag skjuts hem från skolan, av en polare idag! Jag visste fan inte att hon hade körkort. Det visade sig att jag var ungefär 5 månader efter med den informationen! ^^ Men jävlar vad lycklig jag blev eftersom jag inte orkade åka hem kommunalt. Jag och hon har varit polare sen vi var 7, alltså 11 år. Men tyvärr har vi dock tappat kontakten lite granna under detta år. Så det var mysigt och vi hann ta igen lite tid som vi förlorat! Mer sånt, tack!


Nej nu blir det sömn som gäller godnatt! <3


Aase/Lurv
PUBLICERAT: 2009-11-19, 17:37:38

Fan vad skoj :D väntar spänt på mer info ;) <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: