2009-11-18
 01:24:38

Idag blev det shopping för hela slanten! :)

Jag ser att jag har många trogna läsare! :) Sånt gör mig glad! :)

Idag shoppade jag kläder för ca 2500kr. Skitsnygga kläder, både vardagskläder, festkläder osv. Lite blandat sådär. Köpte även en massa ansiktsmasker också. Känns skönt att ha ansiktsmasker för efter man tvättat av/peelat bort den så känner man sig alltid lite gladare och piggare. Jag har även märkt att min huvudvärk som är så svår att få bort, går helt bort av en ansiktsmask! Bra, va?



Älskling var också med och tyckte till när jag köpte mina kläder. Sådant uppskattas alltid! A second oppinion, liksom. Sen kom han hem till mig idag, och han hjälpte till lite med att slänga lite kläder som jag inte tycker så mycket om längre. Därefter kollade vi på "Pineapple Express". Skit skön film! Det finns många klockrena kommentarer i den filmen asså :)

Nu ska jag lägga mig och sova, tror jag.
Hmm... Undrar vilka kläder jag ska ha på mig imorrn? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: