2009-11-07
 21:42:28

Jag älskar sångerskan Björk!

Satt nyss och kollade på "The Devil Wears Prada". Har fortfarande inte kollat klart på filmen ännu. Kom på att jag måste hitta en låt som Björk har gjort. Jag vet bara hur den låter, men inte vad den heter. Så jag sitter och lyssnar igenom alla låtar som finns på Spotify. Det är ett antal asså! En av mina favoritlåtar med henne är "Bachelorette"!
Hennes låtar är så pampiga och jag ryser nästan av alla. Den känslan hon förmedlar genom sina låtar är som en otrolig våg som går igenom kroppen. Man, eller iaf jag, kommer i kontakt med hur jag verkligen känner mig. Det är otroligt hur en text och melodi kan få en att känna sig oändlig och oövervinnlig. Björk, får mig att känna att jag är tillräcklig som den jag är. I'm only human, liksom.

Snart kommer älskling hit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: