2009-11-11
 17:33:44

Jag börjar faktiskt tröttna på...

Jag förstår inte varför ingen kan ta initiativet själv till att fråga om man vill hitta på något. Tänker på speciellt 3 personer. Det är alltid jag som ska höra av mig till dem. Snälla, vad är problemet? Jag menar, det är inte jag som konstant är upptagen och inte kan hitta på något? Jag har väl i princip för mycket fritid. Medan ni har för lite. Sen klagar ni på att ni har för lite fritid, skaffa mindre skit att göra då?
Det är inte jag som tar mig vatten över huvudet.

Kan ibland känna mig som ett andrahandsval. Men jag vet ju att ni har mycket att göra. Önskar bara att ni kanske kunde ta er lite tid att höra av er, och inte låta mig vänta tills ni har tid. Börjar tröttna på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: