2009-11-19
 19:29:44

Längsta dagen, EVER!

Åh herregud... Jag har precis kommit hem från skolan och middagen ute. Idag började jag 08.20. Har stressat som en tok hela dagen i skolan. När jag satt på min sista lektion fick jag en chock! Jag såg att jag skulle sluta 17.30!!!! Jag lutade mig därefter till Annelie som satt bredvid mig, och hon såg liiiika chockad ut som jag! Det tråkiga är att det kommer vara så varje Torsdag i ca 11-12 veckor framöver. Jag längtar.... NOT!

Efter denna otroligt långa dag, så drog jag och mamma och satte oss och käkade på Donken, av alla ställen. Men jag var hungrig, trött och rätt sur.


(Ingen bra bild, men så ser våran Mcdonalds i Upplands Väsby ut)

Nu ska jag ha ansiktsmask och sedan ska jag hoppa in i duschen, därefter ska jag fan lägga mig. Jag är sjuuukt trött. Jag har nog aldrig varit såhär trött innan. Så nu ska jag fanimej ligga i sängen vid senast 21.30-22.00.



Kommer nog inte skriva så mycket mer på grund av att jag knappt orkar sitta här. Så vi hörs väl förmodligen imorrn efter skolan. Då ska jag hem till Annelie och sen ska vi troligtvis till Paddy's(?)

Godnatt på er! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: