2009-11-15
 21:51:08

Somewhat sad

Hejsan!

Nu var det riktigt länge sen jag skrev något. Men denna helg har fått mig att nå botten. Jag mår just nu riktigt jävla dåligt. Skriver inte varför eller något. Hade bara tänkt att ni skulle veta det. Och därför tar jag ett litet blogguppehåll nu.

Jag tar nog även ett litet uppehåll från livet också. Bortsett från skolan. Men livet utanför skolan kommer att ligga på hyllan ett tag nu. Jag orkar helt enkelt inte med det just nu.

Jag känner mig helt splittrad och heartbroken. Sitter och lyssnar på Lionel Ritchie's låt "Hello". Den är riktigt skön att lyssna på nu när man mår som jag gör.



Ska hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning för sängen.
Godnatt, så hörs vi någon gång framöver! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: