2009-11-19
 23:43:07

Ta-hand-om-sig-själv-kväll!

Okej, denna kväll slutade inte heller så lyckad. Hade ju tänkt att gå och lägga mig i tid. Men det slutade med att jag tittade på "The Sisterhood Of The Traveling Pants". Seriöst, den filmen, fick mina ögon att fyllas med tårar. Hur töntigt det än låter, så fick den faktiskt det. För under filmens gång insåg jag en massa saker. Vad tänker jag inte ta upp här. Men filmen tryckte på lite känsliga punkter... Tråkigt nog.

Hur som haver, så blir det sängen nu. Det ska verkligen bli skönt att lägga sig nu. Har haft en lång dag. Dock har slutet blivit skönt. Har tagit hand om mig riktigt rejält ikväll. Det brukar inte bli så många av dom. Känner mig fräsch och fin. Både till kropp och själ. Så nu blir det sängen och en riktigt skön sömn!

Jag hoppas att dagen i morgon går fortare, så jag kan få helg! För denna vecka har verkligen sugit musten ur mig! Så jag ser fram emot en helg så jag kan ta det lugnt och vila ut.

Morgondagens "outfit" har jag på ett ungefär redan listat ut! YEY! :)

Godnatt ytterligare en gång! <3


Aase/Lurv
PUBLICERAT: 2009-11-23, 18:29:46

Fy fan för den filmen =P jag gråter typ varje gång, sjukt bra iallafall =) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: