2009-11-24
 01:13:45

THE BODY SHOP! är min favoritbutik, när det gäller hudvårdsprodukter!

Vid halv 6 tiden kom jag hem.
För jag slutade ju vid 14.00 idag, och då drog jag hem till älskling och tog det lugnt.



Sen ikväll har jag pluggat lite, jag har haft två olika ansiktsmasker på mig, jag har duschat, smörjt in hela kroppen i bodylotion, jag har kollat på film. Helt enkelt en slapparkväll ikväll :) Filmen jag såg på var "Gamer", en riktig kickass film asså! Den tilltalade mig som fan. Så den rekommenderar jag till alla!




Jag berättade även för mina föräldrar vad jag önskar mig i julklapp. Det är ju självklart pengar, sen även en massa produkter från "The Body Shop". Dom har dyra produkter, men otroligt bra! Jag har en bodylotion "Mango Whip" som jag nästan är helt beroende av! Den luktar gott, återfuktar huden rejält osv! Har den dock bara på händerna, till kroppen har jag en annan bodylotion :) Men jag önskar mig en hel korg full av olika produkter.



Ansiktsmasker, lotions (hand och body), schampoo, balsam och en massa mer. Så jag hoppas att jag får det! Det skulle vara grymt! Med tanken på att det är så dyrt. Men jag hoppas att jag inte får för mycket sånt, vill ju även få lite valuta ;) Nu kanske jag lät som en bortskämd liten snorunge, men jag tycker hellre om pengar, för då kan man köpa det man vill ^^ Men saker från "The Body Shop" skulle FAN inte sitta fel :)



Nu ska jag lägga mig! Så jag blir någolunda utvilad imorrn, vilket aldrig lär hända. Men det skadar ju inte att försöka! ;)
Godnatt allihopa! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: