2009-11-08
 22:51:12

Torsdagen! :)

I Torsdags var jag, Annelie och Robert i stinsen. Vi tog en fika först. Här är lite bilder:

- Min fika: Äppelpaj & Vaniljsås, Chailatte!
(Man var ju tvungen att testa på en Chailatte bara för att se vad grejen var. Smakade som att dricka pepparkaksdeg i flytande form, kan jag säga.
Passar nog bra till jul, men inte annars^^)
- Annelies fika: Äppelpaj & Vaniljsås, Latte :)


- Roberts fika: Capuccino och Biskvi


Vi hann även med att flumma lite. Annelie skulle föreställa en jättebaby, men så fort jag hann ta bilden så gäspade hon.
Såhär blev det misslyckade resultatet:

(Hahahaha, sjysst att jag fick med lite smygreklam också. För Apoteket)

Efter fikat drog Robert hem. Då gick jag och Annelie till frisören. Annelie skulle nämligen slinga sitt hår(igen). Men denna gång blev det lite annorlunda! :)

Annelie före:


Annelie under:


Och Annelie efter:


Not so blonde anymore ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: