2009-10-14
 21:23:44

Fredagkvällen är planerad!

Annelie och jag och ett antal till ska ut och festa på Fredag. På någon klubb där man behövde stå på en gästlista för att komma in. Det är nämligen 20+ gräns där. Men står man på gästlistan kommer man in. Vet dock inte vart stället ligger eller heter. Men det skiter jag i. Annelie är världens bästa polare. Haha! Visst blir ni avundsjuka nu? SKÖ! Nej, skämt åsido. Jag ser faktiskt fram emot Fredagen då jag och Annelie ska ut. Vi umgås allt mindre och mindre. Så det ska bli skönt att fara ut på äventyr med henne :)


Bästa vän
PUBLICERAT: 2009-10-14, 22:09:11 | URL: http://anneliew.devote.se

Jag älskar dig och längtar till fredag! :D


Majky
PUBLICERAT: 2009-10-14, 22:12:52



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: