2009-10-19
 18:53:44

Har ingen lust att...

Jag har världens lust att inte gå till skolan imorrn. Jag vill inte möta HAN. Jag har fått han att må dåligt. Och nu mår jag skit över det. Jag vet hur ledsen han är. Jag har sååå ONT i mitt hjärta, just nu. Jag vill bara hoppa framför ett tåg eller något. Så slipper jag åstadkomma han något mer ont. Jag har lust att lägga mig i sängen och bara försvinna. Bara tyna bort. Fan vad jag är ledsen, just nu. Tårarna vägrar sluta rinna. Jag sitter och skakar för att gråten är så pass intensiv. Jag är helt kall. Mat känns inte lockande överhuvudtaget. Vilket innebär att äter jag inte middag nu, så har jag inte ätit något under hela dagen. Det är INTE bra alls. Men jag känner verkligen inte för mat, för glädje, för ljus, för värme, för kärlek, ja, för ingenting just nu. Vill inte ha någon kontakt med omvärlden just nu. Så jag tror att jag ska lägga mig och sova snart.

Jag orkar inte mer bråk. Jag bara orkar inte. Jag orkar inte gråt.
Jag vill inte att göra någonting. Jag vill inte visa mig. Jag mår SKIT!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: