2009-10-06
 21:29:31

Igår/Idag

Sorry att jag har varit dålig på att skriva så mycket. Har faktiskt inte haft någon tid till det. Igår somnade jag inte alls tidigt, pga lite olika anledningar, som jag inte tänker ta upp här. Sen när jag vaknade idag hade jag, micke, hans syrra och annelie så otroligt bråttom till pendeln att jag glömde och äta.
Klockan 2 kom vi iaf till Hornstull där jag skulle göra min tatuering. Efter sisådär 20-30 minuter inpå tatueringen började helvetet. Jag började kallsvettas, kände mig tung i hela kroppen, kände mig yr, ljudet började försvinna och det blev helt svart för mina ögon. Så micke och annelie var tvungna att gå till närmsta kiosk för att köpa något. Dom kom tillbaka väldigt fort med en påse risen, en snickers och en cola(?). Jag försökte sedan äta upp snickersen men det gick trögt. Sen frågade mig tatueraren om jag hade ätit, Oops(!) det hade jag inte, det var därför jag höll på att svimma.
Det spelar ingen roll om man är tjej eller kille. Har man inte ätit innan en tatuering, då blir det sådär. Aja, nu vet ni iaf om att jag har tatuerat mig!

Den blev skitsnygg och det tycker alla som hittills har sett den. Och jag är supernöjd med den! Alex, som tatueraren hette, var verkligen asbra. Han överträffade mina förväntningar med hästlängder! :)

Jag lägger upp en bild på den så fort jag kan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: