2009-10-26
 03:11:12

Jag önskar...

... Att jag kunde gå i klackskor!

Dessa skulle inte sitta helt fel att ha. Problemet är bara att jag inte har en aning om hur man går i ett par klackskor. Eller jag kan ju gå i klackar som inte är så höga. Men jag vill kunna gå i lite högre klackar. Dessutom så får man ju något så otroligt ont i fötterna efter klackskor. Har hört att det finns något som kallas "gelékuddar" som man lägger i skorna för att inte få lika ont. Vart får man tag på sådana? Och hur kan man lära sig att gå i ett par klackskor utan att göra bort sig själv med att gå med dem ute t.ex. på stan?



Skulle så gärna vilja ha dessa... Men behöver någon/något som hjälper mig att lära mig gå i klack. Någon som vill hjälpa? :) Det skulle uppskattas riktigt mycket!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-26, 12:59:41 | URL: http://anneliew.devote.se



Jag kan lära dig älskling ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: