2009-09-27
 21:31:17

Anna Anka

Jag tycker det är fel av henne att se ner på "tjocka" människor. Hennes uttalande om att "tjocka" personer bara tänker på sig själva och inte tänker på deras barn och grejer. Fy fan vad lack jag blev! Hon säger att de kan få sjukdomar och hela köret. Jag menar man är ju inte egoistisk om man är tjock. Man kan ju inte rå för att man får sjukdomar som diabetes osv. Dessutom sa hon att alla 16 åringar borde ha en kropp som hennes. Herregud, det är ju ingenting kvar av hennes kropp. Hon ser ut som en vandrande pinne, faktiskt. Bara ben, inget mer.
Innan jag såg klippet om det hade jag en helt annan syn på henne. Nu tycker jag bara att hon är dum i huvudet.

Tyvärr, Anka. Men du borde faktiskt tänka på vad du säger innan du säger det. Bara för att du är rik så betyder det inte att du kan kränka vem som helst, när som helst :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: