2009-09-29
 00:12:32

Är jag verkligen så hemsk?

Seriöst, jag förstår inte allt snack om att man ska hitta sig själv, kommer ifrån. För när man väl har "hittat" sig själv, så får man bara skit för det. Allt som sägs här i världen har verkligen dubbelmoral.
  1. Att man inte ska ljuga, ändå är vita lögner helt okej?
  2. Att man ska äta normalt, ändå säger tidningar annat?
  3. Att man ska hitta sig själv, ja men då får man ju bara skit?
  4. Att man ska trivas med hur man ser ut, hoppsan! Ännu mer skit!
Ja, listan kan göras lång... Vad är det för mening med allt, när det nästan jämt bara slutar med att någon/några får skit?
Dessutom tycker jag väldigt synd om personer som inte har något bättre för sig än att bara klanka ner på folk. Har dem inget liv, eller? Bara så ni vet så kommer jag ALDRIG och då menar jag verkligen ALDRIG vika mig, för att jag har fått höra det här. Det har hänt flera gånger i mitt liv att jag har fått negativ respons, så tror ni verkligen att ni kan få mig att bryta ihop? Ni är verkligen fast på dagisnivå. Det är dags för er att växa upp och börja bete er som 18 åringar. Börja inse att ni inte kan behandla folk som ni gör. Ni ska vara glada över att jag inte polisanmäler er. Jag kan ju lova att jag kommer få en stor summa pengar då.

Gud, vad ni är patetiska. Väx upp för fan. Visa att ni är så kallade män. Men jag antar att ni pojkar inte har en så pass välfungerande och välutvecklad hjärna. Det är ju ni levande bevis på.
Jag nämner inga namn, för jag är faktiskt så pass mogen att jag inte hänger ut er. Men en polisanmälan mot er skulle faktiskt sitta finfint! Tänk på vad ni gör, pojkar. Det kan sluta illa, till slut ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: