2009-09-23
 00:21:11

Brev + Paket! :O

Idag var min dag rätt chill. Ända fram till lite senare på eftermiddagen då hennes pappa ringer, igen. Denna gång började jag undra vafan jag hade gjort nu då. Men det visade sig att han bara hade tänkt att ge mig ett brev hon hade skrivit till mig. Han undrade om han kunde ringa när han var lite närmare mitt hus och om jag då kunde komma ner och möta honom för att ta emot brevet. Visst, kunde jag göra det! :) När jag sedan kommer ner gav han mig brevet + ett paket! :O Jag blev otroligt glad för jag hade ju inte tänkt att jag skulle få en present också!

Brevet gjorde mig tårögd. För när jag läste det kände jag mig rent ut sagt som en skitstövel mot henne. I paketet låg det ett halsband i form av en ängel och i ängeln var min månadssten! Såhär såg den ut:


Det är ju egentligen rätt självklart att jag aldrig kommer lämna dig, så du hade faktiskt inte behövt ge mig en present! Jag kommer heller inte vilja lämna tillbaka den, så kvittot behöver du inte ha kvar! Jag satte på mig halsbandet direkt efter att jag hade öppnat paketet.

Jag älskar dig, och jag kommer aldrig lämna dig! Det hoppas jag att du vet! Du är ju trots allt den jag pratar med, om allt! Du är den finaste personen jag vet. Jag tycker det är synd att du inte förstår det, babe! Jag ska göra allt för att du ska komma underfund med det!
Jag älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: