2009-09-28
 21:35:47

Då vet man vart man har folk

Det är ju kul att få höra att folk snackar skit om mig till min pojkvän och kallar mig för transvestit och grejer. Säger att jag har kuk och en massa BULLSHIT! Fan va less jag blir på sånt folk. Jag kan inte rå för att jag gillar att ha en viss klädstil som inte är tjejigt. Jag gillar inte rosa. Jag gillar inte tjej-grejer. Jag har min egen jävla stil och folk borde låta andra personer ha sin stil, sina intressen och framför allt SITT EGNA JÄVLA LIV utan att några horungar lägger sig i och kallar folk en massa saker.
Hur kul är det att höra från några personer att man enligt dom har legat med en halv kommun? När jag själv vet att jag inte har det. Vafan är det med folk egentligen? Har ni inget bättre för er än att kränka mig? Jag tar inte åt mig av det ni säger, jag blir bara jäääääävligt förbannad på er!
Det finns speciellt tre personer som kan gå och hänga sig, bokstavligt talat. Ingen gillar er. Ingen behöver er.
Ingen skulle bli ledsen om ni dog. Minst sagt jag. Jag skulle ärligt talat bara garva om jag fick höra att ni hade dött. Visst, jag kanske låter patetisk nu, omogen, och allt vad det nu är. Men jag blir så jävla förbannad och arg på er.
Vafan ger er rätten att säga så till min pojkvän och säga så till en massa personer? Ta det med mig om ni nu ska säga något. JÄVLA IDIOTER. Låt mig ha mitt liv. Vad har jag gjort er egentligen? INGENTING. Så varför säger ni massa saker om mig?

Snorungar asså. Gå och dö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: