2009-09-28
 16:41:03

Föräldrar, you love 'em, you hate 'em

Jag förstår fan inte varför föräldrar alltid ska ifrågasätta allt? Jag är fan 18 bast, jag bestämmer väl själv hur jag vill göra med min skolgång. Och om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att om jag nu vill gå ett fjärde år i skolan för att jag känner att jag har halkat efter i ett ämne, så är det väl ändå bra. Det betyder, enligt mig, bara att jag har kommit så pass långt i min mentala utveckling, att jag faktiskt förstår vad jag vill göra och förstår vad som är bra.




Dem sa att det borde finnas en bättre lösning. Visst, det kanske det gör. MEN jag känner ändå att gå ett fjärde år känns bättre. Dessutom så handlar det ju inte om ett helt år utan bara 13 veckor. Inte så farligt. När jag dessutom bara kommer ha en eller två lektioner under den perioden. Herregud. Mamma och pappa, jag är inte ett litet barn längre. Jag är inte 3 år. Sluta behandla mig som om jag vore dum i huvudet för en gångs skull.
Tro mig, jag vet vad jag gör. Och jag VET att ni läser min blogg. Så jag hoppas att ni tar in något av det jag skriver här. NU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: