2009-09-10
 02:03:26

Förlåt mig...

Jag tänkte bara säga att jag vet att jag har varit konstig mot dig, men jag har inte menat det på något sätt. Vet inte varför jag har varit som jag har varit. Jag har bara några aningar om varför, men dock inte hela bilden klar för mig.

Det var dessutom verkligen inte meningen att få dig att känna dig som du gjorde idag. Jag visste inte ens att du kände som du gjorde, ända till slutet av kvällen, då jag fick reda på det. Jag tyckte att allt var som det brukade vara, men det gjorde tydligen inte du. Så jag vet inte riktigt vad det var som gick fel.


Jag vill hur som helst bara be om förlåtelse för hur jag har betett mig idag och hela veckan. Jag vet inte vad som flög i mig.


Din älskling
PUBLICERAT: 2009-09-10, 02:48:30

Det gör inge babe jag är helt fuckad jag med, allt är mitt fel det tar jag på mig, fattar inte själv va jag snackar om, du är perfekt som de e hjärtat!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!



Jag är den lyckligaste killen på jorden babe, för att jag får vara med en så fantastisk tjej som du, du är verkligen mitt allt! Det är du som lyser upp mörkret för mig, du är där för mig!



Finast är du, kom ihåg att jag alltid kommer älska dig, no matter what! Du kommer alltid ta den största delen av mitt hjärta.



Jag älskar dig bebbi <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: