2009-09-21
 19:09:48

Förvirringen är total...

Nu är jag fan lite förvirrad, men samtidigt väldigt glad.

Har fått både sms och samtal från personen och personens familj, som jag skrev om på förra inlägget.
Där dom förklarar hur mycket jag betyder för henne/familjen osv osv. Det enda tråkiga är bara att jag igår fick skit kastad i ansiktet, som sårade mig något så otroligt mycket. Stannade hemma från skolan idag pga det som hände igår. Men att jag nu får beröm. Kan man någon gång skippa skitet och bara få beröm?

Hur som helst, tack iaf! Det betyder mycket när ni berättar om hur mycket jag betyder osv.


Btw,
anledningen till att jag inte vill prata med dig just nu är för att jag inte känner mig redo för att prata med dig. Jag vet heller inte vad jag skulle säga till dig. Jag vet att jag bara kommer gå i taket och säga allt jag känner, och då kommer du inte må bättre. Så jag väntar hellre med det, tills jag känner mig lite lugnare.

Onsdag är ett bra tillfälle då vi har samma lektioner. Sen kan man ju kanske träffas efter skolan någon dag, om jag har tillåtelse att göra det dvs.


Jag älskar dig, jag kommer inte lämna dig. Glöm ALDRIG det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: