2009-09-14
 16:11:33

Helgen:

Fredag:
Jag, Annelie och Micke drog till Kista centrum för att fira Annelies hemkomst! Vi käkade först på O'learys och sedan gick vi på bio. Vi såg "Prinsessa". Helt okej film. Dock lite seg ibland. Ganska fördomsfull film om tjocka personer, enligt mig. Sen sov Micke hos mig. Helt klart en lyckad kväll!

Lördag:

Jag, Annelie och Micke var hemma hos mig och vi hade skräck-maraton. Vi såg tre skräckfilmer. Eller aah jag och Micke såg tre, Annelie somnade ;) Vi såg "The Uninvited", "Sam's Lake" och "Scream". Också en lyckad kväll!

Söndag:
Jag och Annelie spenderade dagen genom att spela Css. Vi gick även ner till Ica Format och köpte Cola. Sen sov hon hos mig.

Måndag:
Idag kom jag och Annelie 10 minuter innan vår första lektion började. Vilket jag tyckte var skitbra! Efter lunchen så gick jag, Annelie och Micke och tralla omkring. Och efter skolan gick vi tre till stinsen för Annelie skulle också köpa Css och headset för att "joina" mig och Micke. Det verkar dock inte fungera.. Så antingen får jag eller Micke hjälpa henne någon dag ;)



LYCKAD HELG OCH LYCKAD MÅNDAG!
hahahahah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: