2009-09-22
 01:12:27

Min måndag..

Allt började med att jag vaknade och gick upp. Sa till mamma och pappa att jag inte skulle gå till skolan(av privata skäl). Pappa lackade ur totalt, och sa att jag inte skulle förstöra mitt liv bara för att jag fått skit slängt i ansiktet dagen innan. Men min vilja är ändå starkare än deras, så jag fick vad jag ville.
Efter att mina föräldrar hade gått till jobbet gick jag och la mig och sov igen. Klockan 14.00 vaknade jag igen. Denna gång för att dra ner till Väsby Centrum för att göra en synundersökning och för att klippa mig.
Sen åkte jag till Ica för att köpa snus och cola. Kom därefter hem och var helt slut. Satte mig framför datorn och spelade lite Css. Sen kom mamma hem och undrade hur det var med mig. Hon såg genast att jag mådde lite bättre och att min frisyr blev skitbra!

Något att tänka på?
Hela dagen har jag blivit sms/telefon-terrad, av vissa personer jag egentligen inte orkar snacka med just nu. Inte för att vara elak, men jag orkar bara inte det. Jag är alltför nedstämd och upprörd, för att kunna ta tag i det hela och faktiskt prata med er. No offense, but that's life sometimes.
Ni vet säkert inte varför jag inte orkar prata med er, eller så ni gör det. Either way, think before you speak, som det så fint heter på engelska. Jag tog väldigt illa upp av det ni sa. Visst nu har din pappa bett om ursäkt, men det tar fortfarande inte bort det han faktiskt sa över telefonen igår. Allt han sa gjorde skitont. Jag hade liksom bara tänkt att ringa för att höra att allt var okej med dig, och då får man skit. Jag som hade haft en så bra dag dittills. Sen var jag även på väg till Tandemskärmflygningen. Det enda jag gjorde när jag satt och väntade på min tur, var att tänka på vad han sa till mig.
Folket jag var med misstog min nedstämdhet som nervositet, vilket bara var bra. Med tanken på att jag inte ville visa att jag verkligen var ledsen. Men sen natten till idag låg jag faktiskt och grät ända fram till klockan slog halv sex. Ja, jag kan faktiskt medge att jag grät.
Har dock aldrig gråtit sådär mycket i hela mitt liv. Micke kan faktiskt intyda att jag grät. För jag ringde honom just för att jag inte kunde sova och hade så många tankar i mitt huvud.

Jag hoppas DU läser det här...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: