2009-09-24
 00:26:50

Myspys

Nästan hela dagen idag har jag varit hemma hos Micke. Om man bortser från skolan då. Vi har tagit en tupplur, på sisådär 2 timmar, riktigt skönt! Efter det drog vi till stinsen. Där köpte vi "Marshmallow Fluff", en massa cola och lite chocklad. Nu sitter vi och kollar på ztv, tror jag att det är. Det går något program som heter "Dance 360". Rätt skumt program. Innan det kollade vi på en film - "District 9". Jag trodde faktiskt inte att filmen skulle vara så bra som den var. Men den var riktigt skön. Jag och Micke skrattade rätt mycket i slutet av den. Splatterfilm x 80, liksom. Den ÄGDE sönder, LÄTT!

Nej, nu ska jag vara lite social mot min älskade. Vi får höras imorrn eller så! Godnatt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: