2009-09-07
 02:11:00

Nattblogg

Hahah, det känns ju nästan som om man borde lägga sig nu, med tanken på att jag har varit/är lite sjuk. Men eftersom jag inte är så pass trött som jag har varit den senaste veckan så kanske det är ett tecken på att jag verkligen håller på att bli frisk ^^

Fast, jag måste ändå käka antibiotika till typ söndag. You know, för att vara på den säkra sidan.
Men idag var det nära på att jag sket i hela "antibiotika-kuren" just för att jag har varit så pass dålig i helgen. Illamående och magont. Fast jag bestämde mig sedan för att fortsätta, annars har jag haft ont osv helt i onödan och jag vill bli väck denna bakterie, myckoplasman, som jag har. Om jag nu fortfarande har den dvs.

Ciao! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: