2009-09-04
 19:55:47

No shit

Helt seriöst, den här veckan har jag gått ner 3kg pga min sjukdom! Har fan inte haft matlust alls denna vecka. Jag blev ju som sagt sjuk i fredags, eller rättare sagt fredags eftermiddag. Runt lektionen efter lunch. Det var just under lunchen jag förstod att något var fel. I vanliga fall skulle jag ha slängt i mig maten oavsett hur äckligt det än såg ut. Men inte den här fredagen, då jag knappt rörde maten.

Som pricken över i:et har jag även fått lite magknip då och då. Men det kan just bero på att jag inte äter som jag ska och att jag tar antibiotika, man ska ta 2 piller till 2 måltider om dagen. Vilket jag kämpar med. Jag fick knappt i mig en mjukmacka runt 12.00 tidigare idag. Vilket skrämde mig rejält med tanken på den minimala middagen jag åt dagen innan.

Vafan ska jag göra för att bli frisk och kunna äta normalt när det känns som om medicinen inte funkar? :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: