2009-09-05
 11:54:03

På bättringsvägen?

Igår fick jag ett sms av min älskling där han skrev att han trodde att han inte skulle hinna komma till mig, för att han var tvungen att plugga till ett prov som han skulle ha idag. Då blev jag skitledsen och skrev tillbaka att då går jag och lägger mig. Men han lurade mig och sa sedan att jag skulle öppna dörren, och DÄR STOD HAN! :D då blev jag såå glad! Men lyckan höll inte i sig länge, för efter ett tag började jag må riktigt riktigt riktigt illa. Jag har nog aldrig i hela mitt liv mått så pass dåligt förut. Så älsklingen var tvungen att dra hem tidigare.

Efter att han hade dragit så tänkte jag att det kanske skulle gå över om jag gick och la mig. Men jag mådde bara sämre när jag låg ner. Höll på att spy 2 gånger. Men som tur var så gjorde jag inte det. Sen tänkte jag att det kanske skulle bli bättre om jag ställde mig i duschen. Så där satt jag i drygt 1 timme, tills jag kom fram till att det är nog bäst att jag lägger mig igen.

Denna gång la jag mig på sidan, då kände jag inte den där äckliga spykänslan, och jag lyckades faktiskt att somna. Inatt sov jag faktiskt heeela natten utan att jag vaknade och var tvungen att hosta. Och när klockan slog 10.50 imorse så var jag pigg och gick upp. Det förvånade mina föräldrar riktigt mycket ^^

Är jag på väg att bli frisk? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: