2009-09-30
 10:52:01

Persondatorer

Nu sitter man här igen. Till min stora förvåning har faktiskt inte Robert, min lärare sagt till mig om något. Snacka om att jag är chockad. Annars klagar han på mig jämt. Men nu har han faktiskt låtit bli. Där steg han i mina ögon igen :)

Sylvén sitter just nu bredvid mig och vi har typ en harpa-tävling. Den som kan få ut flest harpor och den som får flest poäng innan lektionens slut, vinner! Hahaha, man gör ju typ ingenting på dessa lektioner. :)
Det gör mig glad, eftersom jag egentligen inte har någon som helst lust att gå i skolan överhuvudtaget just nu. Är så äckligt skoltrött, men men, man får väl bara ligga i och kämpa allt man har. Men om man inte har någon ork då? Jo, då får man helt enkelt försöka hitta den.

Det ska bli skönt sen när skolan är slut. Känner att det var länge sen man kunde ta det lugnt.


Juste, mitt prov har blivit flyttat till Fredag. GISSA OM JAG ÄR GLAD JUST NU??? :D:D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: