2009-09-28
 10:32:15

Persondatorer/Operativsystem

Jag har kommit till ett stadie då jag verkligen HATAR min lärare i dessa ämnen! Dagen börjar med att jag lackar ur totalt på min lärare för att han låser ut mig, när han vet att jag redan har varit i klassrummet... Skulle bara ut och hämta mina böcker. När jag väl kommer in i klassrummet säger jag högt och tydligt: "Skriv inte att jag kom försent för jag var här innan, och det vet du att jag var. Gör du det är du en riktig idiot!". och vad är det den lilla horungen gör? Han ger mig SEN ANKOMST. Äckelunge!
Sen nu så säger han, när jag lutar mig bakåt i stolen, att man inte sitter så som jag gör på hans lektioner. VAFAN ÄR DU FÖR EN JÄVLA LÄRARE? Skit ner dig, din jävla idiot. Låt mig va, för fan.
Det är bara mig du håller på mot. Vafan har jag gjort dig? Sluta ge mig negativ respons, för jag gör inget annat än att försöka hänga med på lektionerna och det man ska göra! Slutar du inte på en gång, så ska jag fan se till att du får sparken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: