2009-09-03
 16:04:18

Sjuk sjuk sjuk... :'(

Blev väldigt chockad när jag blev sjuk i fredags, jag brukar inte bli det. Men det har hållit i sig ända sen dess. Jag torrhostar och är förkyld, sen hade jag dessutom feber också. Trodde det var svininfluensan, eftersom jag typ har alla symptomer som tyder på att det är det. Har knappt sovit någonting på nätterna, den senaste veckan. Har somnat runt 6 på morgonen och vaknat runt typ 11-12. Så igår bestämde jag och mamma oss för att åka till läkaren idag. Mamma trodde att vi bara hade åkt på en rejäl förkylning, men jag kände på mig att det inte var så. Anyway, det visade sig att vi har en bakterie i kroppen som heter Myckoplasma.. Så nu går vi på antibiotika och vi har även fått en stark hostmedicin. Hostmedicinen slänger jag i mig typ stup i kvarten.. Det enda negativa är att man blir så jääävla skakis utav den. Men den hjälper ju så ^^

Nu får man bara hoppas på att sjukdomen går över fort. Jag kommer inte ens ihåg hur det är att vara frisk, om sanningen ska fram. Så jag vill bli det nu nu NU!

Hej Hopp! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: