2009-09-30
 22:47:54

Trött som fan!

Idag var jag ute och sprang i 45 minuter så fort jag kom hem från skolan. Kanske inte var det bästa jag har gjort, med tanken på att jag hade tänkt att plugga, så istället får jag plugga imorgon. Efter springturen var det hem, duscha och sedan ner till en Thai-restaurang här i närheten.

Det känns faktiskt som om jag skulle behöva sova nu. Fast jag har sovmorgon imorgon, så jag vet inte om det är så smart att lägga sig nu. För då lär jag vakna mitt i natten och vara pigg och inte kunna somna om. Hehe.

Gymkortet hade jag tänkt att köpa i helgen, apropå ingenting. Men vid närmare eftertanke så ska jag vänta med det tills jag gjort min tatuering på Tisdag. För då ser jag ju hur mycket pengar jag har kvar. Jag har ju inte direkt en dålig ekonomi för tillfället. Men det är nog smartare att vänta till typ Onsdag. För just nu vet jag inte hur mycket min tatuering kommer kosta. :)

Tatueringen kommer jag att ta bild på och sedan lägga upp den när den är klar. Så håll ut ;) Allt jag säger nu är att det är en minnestatuering till min Farfar som faktiskt var som en pappa, bästa vän och idol till mig. Tråkigt att det skulle sluta som det gjorde. Men nu mår du bra iaf! Vila i frid, I.H! Du är sååå otroligt saknad! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: