2009-09-30
 10:59:09

Världens bästa mamma + träning!

Min morsa är bäst, hon har nu offrat två dagar för att hjälpa mig att plugga. Vilket jag verkligen inte kan. För jag får inte in något i huvudet. Hon ska även hjälpa mig att plugga idag. Grundläggande Kemi, är det jag har prov i. Och efter gårdagen känner jag äntligen att jag kan något! En otroligt skön känsla. Känns även skönt nu när provet är på Fredag. Har mer tid att få in saker i skallen.

Dessutom har jag börjat gå/springa med mamma och våran granne. Dock springer inte dem, och dem beundrar mig för att jag gör det trots att dem går i snigelfart ;) Jag saknar vekrligen att röra på mig och att träna.

Så springning varje dag är en början på min träning. Snart ska jag faktiskt köpa gymkort också. Det längtar jag verkligen till. Det positiva är att det är svinbilligt på ett ställe för ett halvår. Där har dem också ett grymt gym. Så det blir där jag ska gymma. LÄNGTAR grovt mycket! Måste komma igång med träningen nu. Eftersom det var ett tag sen jag slutade träna, pga en massa olika skador jag fått under åren. Känner dock nu att min kropp har återhämtat sig från alla skador. I'm back on track!

Ciggen är även slängda åt helvete. Tycker inte ens om att röka längre, och jag mår så jävla mycket bättre nu när jag inte röker. Kör på nikotin-tuggummin och snus. Snus är verkligen godare, och sabbar inte konditionen lika mycket. Ni som tycker att tjejer inte ska snusa, släng er i väggen ;) ;)

(Plugg/)Promenad-Springa/Gym, kan det bli bättre? Nej! ;)

Är träningsnarkoman, så det har känts lite jobbigt att inte träna. Men det är det ändring på nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: