2010-02-14
 22:22:13

En underbar Alla Hjärtans Dag!

Ååååh! Mitt hjärta är för underbar! :)

När jag kom hem till honom åt jag lite.
Därefter gick vi upp på hans rum. Och vad väntar där?? :D
Jo, en stor fin röd ros + en ask geléhjärtan - min favorit! :)
Därefter var det brått till bilen. Så vi drog iväg till Kista. Jag var fortfarande helt ovetandes om vad som skulle hända. Men jag hade mina aningar ^^ När vi gick mot rulltrappan förstod jag att vi skulle gå på bio :) Men jag fick inte veta vilken film vi skulle se :P Där satt vi i biosalongen, reklamen gick, trailers gick, och tills slut kom filmens titel upp! FAN VAD GLAD JAG BLEV! Det var precis den filmen jag ville se! Edge of Darkness! :)
Efter filmen blev jag hemskjutsad.

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL,
MIN ÄLSKADE BEBIS!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: