2010-02-01
 14:29:41

Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk Sjuk

Anledningen till att jag inte har skrivit något på jättelänge, är för att jag är sjuk. Jag har varit sjuk i en vecka nu och det har varken blivit bättre eller sämre. Har varit hemma i en vecka nu.
Börjar känna hur det kryper i kroppen. Jag vill UT!
Kan knappt prata, har 38-39 graders feber, hostar som ett as, måste snyta mig var 3e-5e minut. Fan asså... Imorrn har jag en redovisning i skolan, MUNTLIG. Hur fan ska det gå? Jag som knappt kan höja rösten här hemma så min pappa/mamma hör mig ordentligt. Hur fan ska ett klassrum med ca 15-20 pers höra mig? Dessutom så försvinner typ majoriteten av orden i meningarna som jag lyckas få fram. USCH. Jag behöver ett mirakel om redovisningen imorrn ska gå bra.

Önska mig lycka till...? För det behöver jag verkligen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: