2010-01-13
 19:19:17

Klar med blodgivningen

Precis kommit hem. Har gett blod. Känner mig rätt fysiskt utmattad, faktiskt. Huvudet hänger inte med någonstans alls. Fick en t-shirt, en bläckpenna och en massa järntabletter. Jag fick välja mellan en rad olika saker bl.a t-shirt, pocketbok, trisslott, ljuslykta, manikyrset, mygg-roll-on m.m. Men en t-shirt ville jag fan ha asså ^^ Nästa gång blir det nog någon pocketbok. Fanns sjukt många olika böcker att välja på! :) Har även ont i armen och en påbörjan till en migrän tror jag, efter denna händelse.

Läkaren sa att idag och imorrn skulle jag göra saker som min kropp ville. Alltså enbart lyssna på min kropp. Inget annat! Vill jag sätta mig ner, ska jag göra det. Vill jag vila, ja, då gör jag det också!

Kanske är en nyttig information för mina vänner. Haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: