2010-01-22
 14:38:28

Långhelg!!! ^^ YEY!!!!!

Vad har jag gjort denna vecka egentligen? ^^
Ja, det vet jag knappt själv. Det enda jag vet är att jag inte har haft så mycket tid över till bloggen ^^ Vilket är ett snedsteg och jag ska försöka bättra mig!

Fredagkväll:
Ikväll ska jag och Annelie hem till mig, senare kommer ÄlsklingPälskling hem till mig också. Runt 18.00 tiden, så kommer  Edgar och hämtar oss. För vi ska nämligen käka middag hos Edgar. Denna gång är det Micke och Edgar som ska bjuda mig och Annelie på middag. Till skillnad från förra gången. Då det var jag och Annelie som gjorde allt! :) Jag längtar! :D

Imorrn (Lördag):
11.50-12.20 är det skola för min del. Rudbeck har öppet hus. Det suger lite att vi måste vara här på en lördag. Men what to do? Vi får iaf närvaro för hela Måndagen då jag går i skolan från 08.20-16.00. Så det gör ingenting! :) Efter skolan ska jag och mamma åka och shoppa lite. Därefter vid 18.00 är det middag hos min barndomskompis! :D

Söndag:
Inga planer...

Måndag:
Ska vara med Annelie och Robert för att testa limmet till vårat projektarbete! :)

Tisdag:
Sova? ^^ hahah!


Åhhh vad skönt det är med långhelg ibland! Man känner verkligen att man förtjänar något som detta ibland! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: