2010-01-11
 19:25:31

Min fooooooooooooooooot... :'(

Nu har jag äntligen kommit hem och duschat osv! :) Hade ju träning från 16.00-17.00. Den gick SKITBRA om man bortser från att jag fick en otroligt hård klubbsving på min fotknöl (klubbladet kom rätt på). Så nu är halva min fot helt blå/lila och stor som en halv fotboll ^^
Fick även en boll rätt på axeln i svindlande fart, även där är det blått. Men mer blå/rött.
Efter träningen drog jag, mamma och pappa till Stinsen för att äta.
För ni vet väl att det är bäst att käka inom en timme efter att man har tränat? ;)

Fick jättemånga komplimanger osv, för de i mitt lag tyckte jag var bra. Men det är väl bara för att man har spelat innebandy sen 6års ålder. Jag har spelat målvakt i ca 6-7år, varav 3-4år i elit och ca ett halvår i stadslaget. Så det kanske inte är så konstigt? *host* *skryt* *host* ;)
Nej men ärligt, det är faktiskt sant, detta. Hoppade tyvärr av innebandyn ett tag pga för många skador i kroppen och för mycket skola.
Ska ta upp det igen. Och nu kan jag ju gymma på skolgymmet. Jag ska göra det imorrn vid ca 11.25 fram till 13.30 ungefär ^^ Lääängtar, som bara den! :)

Nu är det plugga som gäller. :) Jag vill ju inte faila på mitt prov imorrn och på min lilla debatt :) Haha

Hejsvej, så länge! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: