2010-01-13
 01:02:36

Såhär såg min dag ut. Hur såg din ut? (OBS! Långt inlägg)

Denna dag var skitrolig och bra! :) Min första lektion var Etologi - prov, det gick faktiskt rätt bra på den. Därefter var det Filosofi-debatt, som också gick bra. Bättre än vad jag hade förväntat mig iaf :) Sedan var det Mentorstid. Då fick vi bara ett schema över hur våran Öppet Hus Dag, kommer att se ut. Har en halvtimmes lektion Lördag den 23e Januari. No big deal, alls! Med tanken på att man får Komp, på Måndagen efter. Så en halvtimme kan man offra, när man går från 08.20-16.00 på Måndagar, tycker jag :)

Lunchen spenderade jag, älskling och hans polare Peter på okq8 och tog en s.k "Roadburger". Jättegott! 30kr för en hamburgare med massa gott på + 50cl cola :) Helt klart att man satsar på det om skolmaten inte funkar(eller om kön är för lång... *rudbeck i ett nötskal"!!!)

På Naturen fick vi ta eget blodprov på sig själv för att kolla vilken blodgrupp man har. Dock visste jag redan det. Men det var en solklar rolig upplevelse och mycket intressant för den delen också! :) Jag har 0RH-. Onekligen en sällsynt blodgrupp ^^

Svenskan körde jag, Victor, Edward och Tobbe SMS-Roulette, Our-Style! Tobbe fick säga ett nummer och ett sms vi fick skicka sedan var det bara att köra på med Sten-Sax-Påse. Förloraren fick slänga iväg ett sms.
Förlora inte en enda gång. Bara när vi skulle
smsa "Jag har ägglossning! :)"... Självklart så skulle jag förlora då och dem tyckte att det inte var mer än rätt ^^ Som tur var fick jag smsa det till en mycket god vän till mig - Elin. Som då fattade att det var något skumt/skämt. Haha, in your faces! ;)

Efter skolan hade jag träning, och det gick faktiskt sämre än vad det brukar. Dock tyckte Annelie och älskling att jag var grym. Men jag hade andra åsikter om den saken ^^

Sedan drog vi hem till mig och hade rätt roligt. And that's my day. Mycket händelserik! :) Nu sitter jag här och ska snart lägga mig. Är riktigt trött! Sovmorgon imorrn väntar och ge blod!

Önska mig lycka till? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: