2010-03-04
 06:01:24

Min dag/kväll!

Dagen började med att Maddis smsade mig. Därefter möttes vi upp vid en busshållplats nära mig. Sedan gick vi och "undersökte" vad som luktade rök/bränt hos mig i min trappuppgång. Efter det gick vi till Ica för jag skulle köpa cigg. När vi hade gjort det åkte vi till Väsby Centrum och åt Kebab på Centrumgrillen. När vi hade ätit upp blev båda sugna på kaffe så vi drog till ett Café som låg vi Sollentuna Station. Vi båda tog en Chailatte.








(Sliten)


(Maddis passade på att göra en mongo-min ^^ Eller ballongface som hon sa ^^)

Sedan fick vi lite beslutsångest så vi drog in i Sollentuna Centrum. Vi drog dit för att hon/jag ville spana in hur det såg ut nu. Dessutom behövde vi gå på toa. När vi var inne på toan så ville Maddis sminka sig. And so she did..! Dessutom så lekte hon med handtorken, som gör att händerna ser ut som ett par slappa ballonger. ^^ Skinnet flyger som om man enbart hade luft under huden ^^ Haha. Det var roligt iaf! :)



Därefter drog vi till Paddys och träffade Älskling, Mattias, TJ, Okan, Robban, Linnea, Krille, Philip och Arshia m.fl.

Vi hade det jättetrevligt enda tills en ""vänn"" råkade höra mig säga en sak, som inte ens var menat till han. Och det hela slutade med bråk och problem. Älskling fick sin överläpp sprucken, och det blev både ett stort och djupt jack, och jag fick min panna typ helt blåslagen.


(Man ser nog inte mina blåmärken så bra. Men de är över det närmsta ögat, i bild. 3 feta blåmärken)

Därefter fick jag, Älskling och Mattias skjuts hem av polisen som kom och såg till att allt var bra. De gav oss skjuts endast för att de inte ville att vi skulle ta samma buss som våran ""vänn""!

Hur som haver, i helhet är jag nöjd med dagen och kvällen. Men den hade kanske kunnat slutat bättre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: