2010-03-02
 18:31:09

So far, so good! :)

Oj oj...! Herregud vad jag har haft fullt upp! :)

I Torsdags var Annelie hos mig och vi åt middag och kollade på en film vid namn "Triangle". Snacka om skum film. Jävligt bra men samtidigt jävligt dålig ^^ Vill du förstå vad jag menar så får du se den själv ^^

I Fredags tog jag det lugnt bara. Hade "The Big Bang Theory"-maraton här hemma :)

Lördags så firade vi Cindi. (Jag och Annelie då^^)

(Innan vi drog till Cindi)


Söndags var jag, Annelie, Älskling, Okan, Mattias, TJ och Edgar på Paddys och chillade ^^ Jag och Annelie sminkade Okan :) Han blev faktiskt skitsöt! Dessutom fick vi syn på en ""vänn"" som satt i baren helt själv. HÖJDPUNKTEN PÅ KVÄLLEN! :)

Igår var jag och Annelie och firade Aase på Puben Anchor! Vi hade skitroligt där också :) Vi träffar ju inte Aase så mycket nu när hon har flyttat till Örebro, helt ute på landet ^^ Så det var kul att träffa henne igen! :)

(Annelie tog en bild på mig när vi var på väg hem igår ^^)


Ja, det är väl en mycket sammandragen sammanfattning
om vad jag har gjort än så länge! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: